Πήραν «φωτιά» τα τηλέφωνα, η εφορία θυμίζει τα φέσια στους οφειλέτες!

Πέμπτη 16/06/2016 – 16:58Εφορία τηλέφωνα ΤΑ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΕΣΟΔΑ ΣΩΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΤΙΔΑ ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ!
ΣΤΑ 2,6 ΔΙΣ ΤΟ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ, ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΣΗ!Χιλιάδες οφειλέτες του Δημοσίου, είχαν τηλέφωνο από τον έφορο, τις τελευταίες ημέρες, που τους καλούσε για να τους θυμίσει τα χρέη τους και να τους προτείνει την ένταξη σε μία από τις πάγιες ρυθμίσεις των ΔΟΥ!Πιο ευγενικοί από τις εισπρακτικές εταιρίες και άκρως πιο αποτελεσματικοί, οι υπάλληλοι της εφορίας, άρχισαν τα τηλέφωνα στους ασυνεπείς οφειλέτες. Η αποτελεσματικότητα ίσως φαίνεται και μέσα από τα νούμερα εκτέλεσης του προϋπολογισμού, του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους που ανακοίνωσε, το υπουργείο Οικονομικών  και δείχνουν σημαντική αύξηση στα έσοδα του Δημοσίου, κατά 314 εκατ. ευρώ ή 1,7%  έναντι του στόχου του Προϋπολογισμού 2016!
Δεκάδες χιλιάδες οφειλέτες, με μικρά και μεγάλα χρέη, βρίσκονται στην λίστα κλήσεων της εφορίας  με πληροφορίες να τα ανεβάζουν πάνω από 80.000! Οι οφειλέτες, δείχνουν να ανταποκρίνονται καλύτερα στις κλήσεις από την εφορία, από ότι σε αυτές των εισπρακτικών εταιριών. Μόνο και μόνο που οι πολίτες, όταν σηκώνουν το τηλέφωνο, ακούν ότι σε καλούν από την εφορία για χρέη… η κλήση έχει άλλη βαρύτητα.Από το υπουργείο, Οικονομικών θέλουν να συγκεντρώσουν όσο περισσότερα έσοδα μπορούν, τόσο για να στηρίξουν τα νούμερα του προυπολογισμού, όσο και για να συγκρατήσουν τα ληξιπρόθεσμα, τα οποία μέσα στην 6τία των μνημονίων έχουν πάρει τον ανήφορο και προσεγγίζουν ταχύτατα τα 90 δις ευρώ!να προλάβει ακόμα περισσότερα νέα χρέη μέσα στο επόμενο έτος, τα οποία θα προστεθούν στα δεκάδες δισεκατομμύρια των οφειλών προς το Δημόσιο, αφού η αποστολή e-mail που έγινε με εντατικούς ρυθμούς όλο τον προηγούμενο καιρό, δεν είναι αποτελεσματική.
Όμως η αλήθεια είναι ότι σε πολλές περιπτώσεις ο κόσμος, απλά δεν έχει να πληρώσει και όσο και να πιέσει η εφορία δεν μπορεί να εξοφληθεί η οφειλή. Χαρακτηριστικές είναι οι απαντήσει πολιτών,  που τονίζουν πως «ακόμα και ανάποδα να με κρατήσουν, από άδεια τσέπη δεν πέφτουν λεφτά!». Στην περίπτωση που ο οφειλέτης δεν μπορεί να εξοφλήσει τις οφειλές του, από την εφορία προτείνονται οι πάγιες ρυθμίσεις των 12/24 δόσεων, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες, υπενθυμίζεται πως, υπάρχουν  και τα αναγκαστικά μέτρα είσπραξης που περιλαμβάνουν από με κατασχέσεις καταθέσεων, μέχρι και πλειστηριασμούς ακινήτων!Κάτι τα ηλεκτρονικά ραβασάκια, κάτι τα τηλέφωνα, τα έσοδα, αυξάνονται και αυτό αντικατοπτρίζεται και στα στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου του κράτους. Μάλιστα, σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία εκτέλεσης του κρατικού προϋπολογισμού, την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου 2016, παρουσιάζεται μειωμένο έλλειμμα στο ισοζύγιο του κρατικού προϋπολογισμού ύψους 828 εκατ. ευρώ έναντι ελλείμματος 1.399 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2015 και στόχου του Προϋπολογισμού 2016 για έλλειμμα 3.880 εκατ. ευρώ. Το πρωτογενές αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε πλεόνασμα ύψους 2.267 εκατ. ευρώ, έναντι πρωτογενούς πλεονάσματος 1.506 εκατ. ευρώ για την ίδια περίοδο το 2015 και στόχου για πρωτογενές έλλειμμα 820 εκατ. ευρώ.
Διευκρινήσεις  ΓΓΔΕ για τα τηλέφωνα της Εφορίας!Μετά την δημοσιότητα που πήρε το θέμα με τις «οχλήσεις» της εφορίας προς τους πολίτες, οι αρμόδιες υπηρεσίες απαντούν πως, πρόκειται για διαδικασία, η οποία εφαρμόζεται από τον Απρίλιο του 2012 κι έχει περιληφθεί και σε προηγούμενα Επιχειρησιακά Σχέδια της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.
Οι κλήσεις πραγματοποιούνται από υπαλλήλους του Υπουργείου Οικονομικών και μόνο, με σκοπό να υπενθυμίσουν στους φορολογούμενους την υποχρέωση υποβολής δηλώσεων, τις τυχόν ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις τους, αλλά και να τους συμβουλεύσει για το πώς θα τις τακτοποιήσουν. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί μέσο απειλής και πίεσης προς το φορολογούμενο. Οι κλήσεις διενεργούνται σε συγκεκριμένο πλαίσιο ευγένειας και ενημέρωσης και δεν έχουν καμία σχέση με φαινόμενα εκφοβισμού, όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα.
 «Πρόκειται για μία διαδικασία, η οποία βοηθάει (εκ του αποτελέσματος) τους πολίτες να τακτοποιούν τις οφειλές τους», τονίζουν από την ΓΓΔΕ, «αφού τα στοιχεία του πενταμήνου Ιανουαρίου-Μαΐου δείχνουν ότι έχει τακτοποιηθεί το 65% του ληξιπρόθεσμου χρέους», στο οποίο στοχεύουν οι συγκεκριμένες οχλήσεις (κλήσεις και e-mail).

Πηγή:



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...