Προβληματισμός στο Υπουργείο Υποδομών για τη χρηματοδότηση της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας

Προβληματισμός στο Υπουργείο Υποδομών για τη χρηματοδότηση της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας
Στα έργα προς παραχώρηση είναι πολύ πιθανό να κατευθυνθεί το έργο της γραμμής 4 του Μετρό,λόγω των περιορισμένων πόρων του  νέου ΕΣΠΑ.

Από την πλευρά του ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοϊδης δήλωσε πως προς το παρόν δεν είναι έτοιμος να απαντήσει, όμως σε μερικές ημέρες επισήμανε ότι θα είναι σε θέση να προτάξει την ενδεδειγμένη λύση για την κατασκευή της γραμμής 4.

Το πρώτο τμήμα που είναι έτοιμο μελετητικά να δημοπρατηθεί είναι από το Άλσος Βεϊκου (Γαλάτσι) μέχρι τον Ευαγγελισμό στο κέντρο της Αθήνας. Θα διαθέτει 9 σταθμούς και 9χλμ διπλής υπόγειας σήραγγας. Το κόστος υπολογίζεται σε 1 δισ.ευρώ.

Το επόμενο τμήμα είναι από τον Ευαγγελισμό μέχρι το Μαρούσι (διαμέσω ανατολικών προαστίων και της λεωφόρου Κηφισίας) με 11 σταθμούς.

Το τρίτο τμήμα είναι ένας μικρός κλάδος από τον Ευαγγελισμό μέχρι την Άνω Ηλιούπολη με 3 σταθμούς.

Τέλος τα πιο μελλοντικά έργα αφορούν τα άκρα της γραμμής 4 από το Άλσος Βεϊκου μέχρι τον Περισσό (2 σταθμοί) και από το Μαρούσι μέχρι την Λυκόβρυση στην Εθνική Οδό (4 σταθμοί).

Συνολικά στην πλήρη της μορφή η γραμμή 4 θα διαθέτει 33 χιλιόμετρα διπλής σήραγγας, 29 σταθμούς, με κόστος άνω των 3,5 δισ. ευρώ.

Λειτουργικά θα μοιάζει με το Μετρό Θεσσαλονίκης, έχοντας όλους τους σταθμούς με κεντρική αποβάθρα και θύρες ασφαλείας ενώ οι συρμοί θα είναι υπεραυτόματοι και χωρίς οδηγό αλλά με ”συνοδό”.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...