Το ελληνικό κρασί κατέκτησε την Ν. Κορέα – 407% η αύξηση των εξαγωγών!

Δευτέρα 20/06/2016 – 19:44Δικαιώνονται οι προσπάθειες των Ελλήνων παραγωγών και εξαγωγέων οίνου, που επέμειναν στην επέκταση στις αγορές της Ανατολής!
Την ώρα που η ελληνική Οικονομία, παραμένει σε υφεσιακό έδαφος, τα ελληνικά προϊόντα κατακτούν τις αγορές του εξωτερικού και σύμφωνα με  ενημερωτικό έγγραφο του Ελληνικού γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στη Σεούλ, η αγορά οίνου της Ν. Κορέας είναι της τάξης των 200 εκατ. ευρώ και τα ελληνικά κρασιά κατακτούν όλο και μεγαλύτερο κομμάτι αυτής της πίτας.
Αν και οι κορεάτες δεν φημίζονται για την οινοφιλία τους και το κρασί αποτελεί μόνο  το 1,8% της αγοράς οινοπνευματωδών, τα ποσά είναι πολύ μεγαλύτερα από την ελληνική αγορά και υπάρχουν τεράστιες δυνατότητες επέκτασης για τις ελληνικές εταιρίες.
Μάλιστα, αν ληφθεί υπόψη και το πολύ μεγάλο ενδιαφέρον που δείχνουν οι νέοι καταναλωτές για το κρασί, τότε όλα δείχνουν ταχεία ανάπτυξη της αγοράς!
Tα νούμερα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, καθώς το  2013 οι ελληνικές εξαγωγές οίνου ήταν σχεδόν ανύπαρκτες στα 5.000 δολάρια, αλλά από το 2015  και μετά οι εξαγωγές  ελληνικών κρασιών απογειώθηκαν στα 68.000 δολάρια, με σημαντικές αυξητικές τάσεις και το 2016!
Σύμφωνα με γνώστες της αγοράς, έχει γίνει πολύ δουλειά τόσο από τους παραγωγούς, όσο και από τους εξαγωγείς μέσα από το πρόγραμμα προβολής και προώθησης των ελληνικών κρασιών.
Η ποιοτική αναβάθμιση του πελατολογίου, μαζί με το ισχυρό ελληνικό brand, έφεραν νέα άνοδο για  τις εξαγωγές μέσα στο 2016 με τον τζίρο των τεσσάρων  πρώτων μηνών του 2016  να φτάνει ήδη τα 47.000 δολάρια, δηλαδή μία τεράστια αύξηση της τάξης του 407%!
Ακόμα και αν οι συνολικές εξαγωγές δεν μετρώνται σε εκατομμύρια, το γεγονός ότι περίπου δεκαπέντε ελληνικές επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται στην αγορά της Ανατολής, βάζουν τις βάσεις για μεγάλη εξέλιξη τα επόμενα χρόνια «ανοίγοντας» τον δρόμο και για άλλες ελληνικές εταιρίες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, υπάρχουν δεκαπέντε  ενεργές άδειες εισαγωγέων, με τα ελληνικά κρασιά να προωθούνται  μόνο από δύο μόνο μικρές επιχειρήσεις, οι οποίες δουλεύουν αποκλειστικά με τα ελληνικά προιόντα.
Τέλος, ιδιαίτερη αξία, έχει το ότι  μέσα στον Ιούνιο, έχουν γίνει πολλές εκδηλώσεις προώθησης του ελληνικού οίνου στη Σεούλ, τόσο  στην Ταετζόν όσο και το Πουσάν με τη συμμετοχή επιλεγμένων εισαγωγέων, διανομέων, σομελιέ και αλυσίδων καταστημάτων.

Πηγή:



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...