Τι ακριβώς είναι το SEO advertising και οι SEO providers;

Searching Engine Optimizing SEO Browsing Concept

Στις μέρες μας, όσες επιχειρήσεις βρίσκονται στο ψηφιακό κόσμο με την δημιουργία εταιρικών ιστοσελίδων επιθυμούν να εμφανίζονται στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης έτσι ώστε να αποκτούν περισσότερους επισκέπτες. Αν πρόσφατα κατασκεύασες το δικό σου website, ίσως δεν γνωρίζεις ακόμη την τεράστια δύναμη του ‘SEO’. Αν σε ενδιαφέρει η επιτυχία του ιστότοπου σου και η αύξηση των επισκεπτών σε αυτό, αφιέρωσε λίγο χρόνο στο να διαβάσεις τις επόμενες γραμμές.

Τι είναι το ‘SEO advertising’

Ως αρχάριος στο κόσμο του διαδικτύου, πιθανότατα συναντάς για πρώτη φορά τον όρο ‘SEO’ παρότι είναι η πιο δημοφιλής λέξη στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Έτσι, ‘SEO’ είναι η σύντμηση των αγγλικών λέξεων ‘Search Engine Optimization’ που μεταφράζεται στα ελληνικά ως ‘βελτιστοποίηση ενός site για τις μηχανές αναζήτησης’.

Πιο αναλυτικά, SEO είναι το σύνολο των πρακτικών που πραγματοποιούνται για να εμφανιστεί μία ιστοσελίδα στα πρώτα αποτελέσματα μιας μηχανής αναζήτησης όπως είναι η Yahoo, το Bing, η Google. Η συγκεκριμένη advertising στρατηγική είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική και στόχος της είναι η αύξηση των επισκεπτών σε ένα ιστότοπο.

Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας με την βοήθεια του Search Engine Optimization, είναι ‘οργανικοί’, δηλαδή εισέρχονται σε αυτή επειδή αναζήτησαν κάτι συγκεκριμένο στην Google και εμφανίζεται εκείνη στις πρώτες θέσεις

Πώς κατηγοριοποιούνται οι τακτικές τoυ ‘SEO’:

Οι διορθώσεις και οι αλλαγές ενός site προκειμένου να γίνει αυτό αντιληπτό από την Google και στην συνέχεια να προωθηθεί στις πρώτες της θέσεις χωρίζονται σε εντός σελίδας (‘on-page’) και σε εκτός (‘off-page’). Πιο συγκεκριμένα οι ‘on -page’ ή ‘on-site’ ενέργειες βελτιστοποίησης, βελτιώνουν το περιεχόμενο, την σχεδίαση και την δομή του website. Έτσι, επιλέγονται οι κατάλληλες λέξεις-κλειδιά, διορθώνονται οι κεφαλίδες των σελίδων και τα μεταδεδομένα, γίνεται έλεγχος στο URL και στις εικόνες και τοποθετούνται περισσότερα internal links (εσωτερικοί σύνδεσμοι) σε καίρια σημεία του site.

Οι off-page βελτιώσεις γίνονται στο εξωτερικό του site προκειμένου η Google να το θεωρήσει σημαντικό και αξιόπιστο. Για να συμβεί αυτό, πρέπει να δημιουργηθούν backlinks, δηλαδή εξωτερικοί σύνδεσμοι από άλλες ιστοσελίδες προς την δική σου, ώστε να γίνει ορατή από τους αλγόριθμούς της μηχανής αναζήτησης και να βρεθεί άμεσα στις πιο υψηλές θέσεις των οργανικών αποτελεσμάτων της.

Πώς ωφελεί το SEO μία επιχείρηση

Εάν κατάλαβες τι είναι το SEO στις προηγούμενες γραμμές, ήδη θα έχεις αναγνωρίσει ορισμένα από τα πλεονεκτήματα του. Πιο λεπτομερώς, με το Search Engine Optimization θα δεις περισσότερους επισκέπτες στο ιστότοπο σου. Η οργανική επισκεψιμότητα είναι στοχευμένη που σημαίνει πως οι επισκέπτες της ιστοσελίδας έχουν περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν κάποιο προϊόν ή υπηρεσία που αυτή προσφέρει.

Έπειτα με το SEO γίνεται περισσότερο αναγνωρίσιμη η επωνυμία της επιχείρησης σου. Καθώς οι χρήστες κάνουν διάφορες αναζητήσεις στην Google, παρατηρούν συχνά την δική σου ιστοσελίδα και εξοικειώνονται με την επωνυμία. Με την είσοδο τους σε αυτή, μπορεί να την γνωρίσουν καλύτερα.

Άλλο ένα πλεονέκτημα του SEO είναι πως δημιουργεί σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στους δυνητικούς πελάτες και στους ιδιοκτήτες των ψηφιακών επιχειρήσεων. Οι χρήστες του διαδικτύου εμπιστεύονται απόλυτα τις μηχανές αναζήτησης και κατ΄επέκταση τα sites που βρίσκονται στις πρώτες δύο σελίδες των αποτελεσμάτων τους. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι γιατί η Google και οποιαδήποτε άλλη μηχανή αναζήτησης τοποθετεί μόνο αξιόπιστα sites στα πρώτα της αποτελέσματα.

Ποιοι είναι οι SEO providers

Οι SEO providers είναι οι επαγγελματίες που γνωρίζουν άριστα τις μηχανές αναζήτησης και προσλαμβάνονται από τους ιδιοκτήτες των websites προκειμένου να τα βελτιστοποιήσουν και να τα προωθήσουν στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Μερικά από τα καθήκοντα ενός SEO Provider είναι:

  • Να ερευνά τα ανταγωνιστικά sites αλλά και τις λέξεις-κλειδιά,
  • Να αναπτύσσει διαρκώς νέες τεχνικές βελτιστοποίησης,
  • Nα ελέγχει καθημερινά τις μετρήσεις απόδοσης με διάφορα εργαλεία SEO,
  • Να γράφει αξιόλογα κείμενα με σκοπό να βελτιωθεί η κατάταξη του site στα αποτελέσματα αναζήτησης κ.α.

Οι δεξιότητες ενός ικανού SEO Provider:

Ένας ικανός SEO Provider θα πρέπει να διαθέτει:

  • Την ικανότητα της κριτικής σκέψης,
  • Την ικανότητα της έρευνας και της ανάλυσης προκειμένου να σχεδιάζει τις λέξεις-κλειδιά,
  • Την ικανότητα της γραφής ώστε να μπορεί να συντάσσει κείμενα και να προσελκύει τους επισκέπτες και
  • την ικανότητα της επικοινωνίας για να έχει την δυνατότητα να επικοινωνεί ορθά με τους πελάτες.

Γιατί να προσλάβεις ειδικούς του SEO:

Αν επιθυμείς να επιτύχει η ιστοσελίδα σου στο digital κόσμο, ίσως πρέπει να σκεφτείς την πρόσληψη SEO Providers. Θα σου φανεί ιδιαίτερη χρήσιμη η συνεργασία με τους επαγγελματίες για τους εξής λόγους:

  • Θα ανησυχείς λιγότερο για την SEO προώθηση της εταιρικής ιστοσελίδας και θα εστιάσεις μόνο στο πώς θα λειτουργεί με επιτυχία η επιχείρηση σου.
  • Δεν είσαι έμπειρος στο Search Engine Optimization και ούτε χρειάζεται να γίνεις, εάν έχεις επαγγελματική βοήθεια.

Τέλος, θα υπάρχει πάντα κάποιος ειδικός που θα ελέγχει την διαφημιστική καμπάνια του ιστότοπου και θα προβαίνει σε αλλαγές για να μη μειωθούν ποτέ οι επισκέπτες ή οι πελάτες του.



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...