Φοροκαταιγίδα σε ρεύμα, βενζίνη, αυτοκίνητα και φυσικό αέριο

Φοροκαταιγίδα σε ρεύμα, βενζίνη, αυτοκίνητα και φυσικό αέριο

Κατηγορία

kchalkiadakis
Τρίτη 22/03/2016 – 22:55

Φοροκαταιγίδα σε ρεύμα, βενζίνη, αυτοκίνητα και φυσικό αέριο

ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΝΕΑ ΦΟΡΟΜΠΗΧΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ, ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ!

Αφού πήραν τις περιουσίες των ελλήνων με  την «λαίλαπα» των μνημονίων, την ώρα που ο ελληνικός λαός  βρίσκεται στο χείλος του «γκρεμού» , ένα βήμα πριν την οικονομική εξόντωση, οι αδίστακτοι υπάλληλοι  των πιστωτών, επιστρέφουν με νέες απαιτήσεις, για να αποτελειώσουν την ελληνική αγορά.  Νέα φορομπηχτικά μέτρα στο ρεύμα την βενζίνη και τα Ι.Χ. που απειλούν να γονατίσουν τόσο τους καταναλωτές-φορολογούμενους, όσο και τους χιλιάδες επαγγελματίες που αποτελούν την ευρύτερη αγορά του αυτοκινήτου.  Ζητάνε αύξηση του ΦΠΑ στο ρεύμα από το 13% στο 23% και αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο φυσικό αέριο, την ώρα που οι έλληνες δεν έχουν να πληρώσουν ούτε τους τωρινούς λογαριασμούς τους και χρωστάνε πάνω από 2 δισ. ευρώ στην ΔΕΗ!

 Το δημοσιονομικό κενό που βάζει σε νέους μπελάδες την ελληνική Οικονομία

   Μετά την αύξηση της φορολογίας και των εισφορών, που απαίτησαν οι τροικανοί, την  ώρα που ο ελληνικός λαός ήταν έτοιμος για μία ακόμα θυσία, αρκεί να ξεφύγει  από την μνημονιακή παγίδα,  οι Θεσμοί, κρατώντας στο χέρι,  τα δικά τους στοιχεία για τον προϋπολογισμό, απαιτούν περισσότερα εισπρακτικά μέτρα που θα καλύψουν το δημοσιονομικό κενό ύψους από 1% έως 5,5%. Με απλά λόγια το υπουργείο Οικονομικών δέχεται ότι όντως για να φτάσουμε τους στόχους του μνημονίου που θέλουν πρωτογενές πλεόνασμα 3,5% το 2018, μας λείπουν μέτρα ύψους 1% του ΑΕΠ ή 1,8 δισ. ευρώ. Την ίδια στιγμή, οι δανειστές που έχουν τις δικές τους εκτιμήσεις για το μέγεθος του κενού, θέλουν ακόμα περισσότερα! Οι Ευρωπαίοι θέλουν μέτρα περίπου 5,5 δισ. ευρώ και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο(ΔΝΤ)  έχει φτάσει να ζητάει μέχρι και 9 δισ. ευρώ παραπάνω μέτρα μέσα στα δύο χρόνια, που μεσολαβούν μέχρι το 2018!

 
Ο νέος εκβιασμός των δανειστών

 Το δημοσιονομικό κενό, που αποτελεί βασικό «αγκάθι» της αξιολόγησης, πρέπει να κλείσει, αλλιώς οι δανειστές δεν ανοίγουν την συζήτηση για την ελάφρυνση του ελληνικού χρέους και το ΔΝΤ δεν υπογράφει το  νέο μίνι-μνημόνιο που απαιτείται για να μπει στην χρηματοδότηση του ελληνικού προγράμματος, (βάζοντας περίπου 16 δισ. ευρώ). Αυτός είναι ο νέος εκβιασμός των ξένων τοκογλύφων, που ενώ γνωρίζουν τις τραγικές οικονομικές συνέπειες της εφαρμογής  αυτών των μέτρων, επιμένουν στην υλοποίησή τους!

Την ώρα που πάνω από το 68% της τιμής της βενζίνης που πληρώνουμε στα πρατήρια, είναι φόροι και τέλη, το οικονομικό επιτελείο ψάχνει τρόπο να χωρέσει και άλλους φόρους στην τιμή του λίτρου!

 
Τα ρεύμα, οι ρυθμίσεις και τα «φέσια» ύψους 2 δισ. ευρώ!

 Σύμφωνα με πληροφορίες, στο υπουργείο Οικονομικών, εξετάζουν μία πλειάδα μέτρων για να την κάλυψη του δημοσιονομικού κενού, ανάμεσα στα οποία η ακραία πρόταση που έκαναν τα τσιράκια του μπλοκ της λιτότητας για αύξηση του Φόρου Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ) στο ρεύμα από το 13% στο 23%! Αυτό, την ώρα που η ΔΕΗ κάνει ρυθμίσεις και κόντρα ρυθμίσεις στις ληξιπρόθεσμες οφειλές, μπας και μαζέψει καμία πληρωμή από το βουνό των 2 δισ. ευρώ που έχουν φτάσει τα «φέσια».

 Άλλες πληροφορίες από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, τονίζουν ότι αυτά που προτείνουν οι δανειστές θα αυξήσει το βάρος ακόμα και στα χαμηλά οικονομικά στρώματα και για αυτό συναντά σθεναρή αντίδραση της ελληνικής πλευράς, στην μάχη της συνηχούμενης διαπραγμάτευσης. Μία πρόταση που είχε ακουστεί  και των περασμένο Ιούνιο με αποτέλεσμα να πάρουν την ανυποχώρητη αρνητική απάντηση της ελληνικής πλευράς. Το επιχείρημα που είχαν χρησιμοποιήσει τότε οι δανειστές και το οποίο φαίνεται να επαναφέρουν είναι ότι, με βάση τον τζίρο της ΔΕΗ ένα τέτοιο  επιπλέον ποσό θα μπορούσε να προκύψει για να κλείσουν οι τρύπες του προϋπολογισμού. Με απλά λόγια, τώρα που το ΦΠΑ  είναι 13% το κράτος εισπράττει περίπου 730 εκατ. ευρώ, ενώ αν ο φόρος ανέβει στο 23% τα έσοδά θα φτάσουν στα 1,3 δισ. ευρώ. Έκπληξη προκαλεί σε ειδικούς της αγοράς πως οι δανειστές θα μπορούσαν να προτείνουν κάτι τόσο σκληρό και συγχρόνως αφελές. Σκληρό γιατί θα ισοπεδώσει ακόμα και τα πιο αδύναμα νοικοκυριά, ενώ χαρακτηρίζεται αφελές γιατί το ότι θα αυξήσει τον φόρο δεν σημαίνει ότι θα αυξήσει ανάλογα και τα έσοδα. Αντίθετα, είναι σε τόσο δύσκολη φάση η ελληνική Οικονομία που το πιθανότερο είναι να αυξήσει τις οφειλές προς την εταιρεία και να μειώσει την κατανάλωση.
 
Και μόνο στο άκουσμα μία τέτοιας πιθανότητας έχει σημάνει συναγερμός στην καρδιά της ελληνικής ενεργειακής βιομηχανίας. Το ίδιο συμβαίνει και στο φυσικό αέριο, όπου και εκεί οι δανειστές, σύμφωνα με πληροφορίες, θέλουν να αυξήσουν τον φόρο!

  Ο ήδη «βαρύς» φόρος στο φυσικό αέριο που κόβει από την κατανάλωση! Στο φυσικό αέριο ο φόρος κατανάλωσης φτάνει κοντά στο 40%, την ώρα που στις «κανονικές» χώρες της Ευρωζώνης είναι ακόμα και κοντά στο 10%. Ακόμα και εδώ όμως οι δανειστές βλέπουν ευκαιρία για φορομπηχτική πολιτική.

  Πρατηριούχοι στα όριά τους! Αν πραγματοποιούταν μία αύξηση στον ΕΦΚ  τότε παρά την πτώση του Αργού, την ώρα που στον υπόλοιπο κόσμο βλέπουν ανάπτυξη χάρη στις πεσμένες τιμές, στην Ελλάδα θα ξαναβλέπαμε το λίτρο να «σκαρφαλώνει» στο 1,5 με 1,7 ευρώ. Χαρακτηριστικό του πόσο αντιαναπτυξιακά λειτουργούν οι φόροι στην αγορά, ενώ λόγω της γεωγραφικής θέσης και της αναπτυγμένης βιομηχανίας έχουμε στην Ελλάδα την 15η φθηνότερη στην Ευρώπη των «28», μετά τους φόρους εκτοξεύεται και γίνεται η 8η ακριβότερη! Πιο ακριβή και από χώρες με μισθούς πολλαπλάσιους από τους ελληνικούς όπως, η Γερμανία και η Γαλλία!

Πηγή:



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...