Νέος Αντιδήμαρχος Δωρίδας ο Δημήτρης Καραχάλιος – Ποιες οι αρμοδιότητες των πέντε αντιδημάρχων

Νέος άμισθος αντιδήμαρχος στο Δήμο Δωρίδας ορίστηκε ο δημοτικός σύμβουλος  Δημήτρης Καραχάλιος με απόφαση του Δημάρχου Γιώργου Καπεντζώνη με θητεία εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου από 16-2-2022 έως 16-2- 2023.

Με την ίδια απόφαση  καθορίστηκε και η διάρκεια θητείας των υπολοίπων τεσσάρων αντιδημάρχων που είναι από 1ης Σεπτεμβρίου 2021 έως 31 Αυγούστου 2022.

Οι αρμοδιότητες που μεταβιβάζονται στους πέντε αντιδημάρχους του Δήμου είναι οι εξής :

Στον Αντιδήμαρχο Καραχάλιο Δημήτρη:

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

  1. Ελέγχου και εποπτείας της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και Ανθρωπίνων Πόρων.
  2. Χορήγησης αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, εμπορίου, λαϊκών αγορών.
  3. Θεμάτων Κοινωνικής Προστασίας και ευπαθών ομάδων πληθυσμού (Υγεία, Πρόνοια, κλπ).
  4. Λειτουργίας Κοινωνικών Δομών (Κέντρο Κοινότητας, Κοινωνικό Παντοπωλείο, κλπ).
  5. Εποπτείας και ελέγχου όλων των αρμοδιοτήτων για θέματα παιδείας και ειδικότερα:

Α. Όλα τα θέματα που αφορούν την προσχολική εκπαίδευση και τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ήτοι: υλικοτεχνικές υποδομές, διαδικασίες που αφορούν τη στέγαση σχολικών μονάδων και γενικά ρύθμιση όλων των ζητημάτων εύρυθμης λειτουργίας τους.

Β. Θέματα εφαρμογής πολιτικών, προγραμμάτων και δράσεων για την υποστήριξη των μαθητών και τη γενική παιδεία των πολιτών.

Γ. Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης στο πλαίσιο του αντίστοιχου Εθνικού και Περιφερειακού προγραμματισμού.

  1. Τις ενέργειες για τη διανομή του κάμπου, αποχαρακτηρισμένης δημόσιας έκτασης στην περιοχή των Τοπικών Κοινοτήτων Ελαίας και Τριζονίων.

7.Επικοινωνία και συνεργασία με αρμόδιους φορείς για την άσκηση των παραπάνω καθηκόντων.

 8.Τέλεση πολιτικών γάμων.

9.Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του.

10.Υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων, εφόσον η υποχρέωση αυτή δεν εμπίπτει στα καθήκοντα των Προϊσταμένων Αυτοτελών Τμημάτων και Διευθυντών όπως αυτά περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.

Στον Αντιδήμαρχο Ευσταθίου Ανδρέα:

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ  της Δημοτικής Ενότητας Ευπαλίου με αρμοδιότητες και ευθύνη:

  1. Την υπογραφή βεβαιώσεων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Ευπαλίου πλην των πιστοποιητικών δημοτολογίου και βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας που εκδίδονται στην έδρα του Δήμου.
  2. Τη συνεργασία με τους Προέδρους, τα Μέλη των Κοινοτήτων και τους Συλλόγους, για την επίλυση λειτουργικών θεμάτων και προβλημάτων τους καθώς και σε δράσεις για την ανάδειξη και ανάπτυξη της Δημοτικής Ενότητας.
  3. Την ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του.

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

  1. Ελέγχου και εποπτείας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Κυκλικής Οικονομίας.
  2. Εποπτείας για τον εορταστικό, πανηγυρικό διάκοσμο.
  3. Επικοινωνίας και συνεργασίας με αρμόδιους φορείς για την άσκηση των παραπάνω καθηκόντων.
  4. Τέλεση πολιτικών γάμων.
  5. Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του.
  6. Υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων, εφόσον η υποχρέωση αυτή δεν εμπίπτει στα καθήκοντα των Προϊσταμένων Αυτοτελών Τμημάτων και Διευθυντών όπως αυτά περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
  7. Συνεργασία με τους Προέδρους και τα Μέλη των Κοινοτήτων όλου του Δήμου για θέματα των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων του.

Στον Αντιδήμαρχο Μαυρομμάτη Εμμανουήλ:

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ της Δημοτικής Ενότητας Λιδωρικίου με αρμοδιότητες και ευθύνη:

  1. Την υπογραφή βεβαιώσεων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Λιδωρικίου πλην των πιστοποιητικών δημοτολογίου και βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας που εκδίδονται στην έδρα του Δήμου.
  2. Τη συνεργασία με τους Προέδρους, τα Μέλη των Κοινοτήτων και τους Συλλόγους, για την επίλυση λειτουργικών θεμάτων και προβλημάτων τους, καθώς και σε δράσεις για την ανάδειξη και ανάπτυξη της Δημοτικής Ενότητας.
  3. Την ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του.

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

  1. Εποπτείας και ελέγχου του συνόλου των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών πλην των αρμοδιοτήτων που άπτονται της συντήρησης αγροτικής οδοποιίας, άρσης καταπτώσεων (εν γένει θέματα Πολιτικής Προστασίας).
  2. Θεμάτων κυκλοφοριακού σχεδιασμού και σήμανσης.
  3. Συντήρησης δικτύου ηλεκτροφωτισμού.
  4. Συντήρησης των εγκαταστάσεων βιολογικών καθαρισμών και αποχέτευσης.
  5. Συντήρησης των δικτύων ύδρευσης και των φρεατίων αποχέτευσης και όμβριων υδάτων, σε όλες τις Κοινότητες του Δήμου.
  6. Συντήρησης των δημοτικών δρόμων και των δημοτικών κτιρίων.
  7. Ελέγχου της ποιότητας του πόσιμου νερού (χημικές, μικροβιολογικές και λοιπές αναλύσεις), σε όλες τις Κοινότητες του Δήμου.
  8. Εποπτεία της αποτύπωσης των παροχών νερού και των υδρομετρητών καθώς και την εποπτεία των υπηρεσιών για τον έλεγχο της κατάστασης των φρεατίων, υδρομέτρων, κλπ.
  9. Συντήρησης των δικτύων άρδευσης.
  10. Εκπροσώπηση του Δήμου στο σύνδεσμο των σφαγείων και τον έλεγχο καλής λειτουργίας τους.
  11. Καθαρισμού, συντήρησης, ανοιχτών αγωγών (σούδες) αποστράγγισης αρμοδιότητας Δήμου.
  12. Τέλεση πολιτικών γάμων.
  13. Επικοινωνία και συνεργασία με αρμόδιους φορείς για την άσκηση των παραπάνω καθηκόντων.
  14. Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του.
  15. Υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων, εφόσον η υποχρέωση αυτή δεν εμπίπτει στα καθήκοντα των Προϊσταμένων Αυτοτελών Τμημάτων και Διευθυντών όπως αυτά περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου,
  16. Συνεργασία με τους Προέδρους και τα Μέλη των Κοινοτήτων όλου του Δήμου για θέματα των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων του.

Στον Αντιδήμαρχο Μπαρμπούτη Ιωάννη:

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ Της Δημοτικής Ενότητας Βαρδουσίων με αρμοδιότητες και ευθύνη:

  1. Την υπογραφή βεβαιώσεων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Βαρδουσίων πλην των πιστοποιητικών δημοτολογίου και βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας που εκδίδονται στην έδρα του Δήμου.
  2. Τη συνεργασία με τους Προέδρους, τα Μέλη των Κοινοτήτων και τους Συλλόγους, για την επίλυση λειτουργικών θεμάτων και προβλημάτων τους καθώς και σε δράσεις για την ανάδειξη και ανάπτυξη της Δημοτικής Ενότητας.
  3. Την ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του.

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

  1. Πολιτικής Προστασίας. ’Ελεγχος και εποπτεία του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας.
  2. Γεωργικού, Κτηνοτροφικού & Αλιευτικού σχεδιασμού και υποδομών.
  3. Θεμάτων του τομέα μεταφορών και συγκοινωνιών.
  4. Συντήρησης των αγροτικών δρόμων, άρση καταπτώσεων κλπ συναφή θέματα.
  5. Επικοινωνία και συνεργασία με αρμόδιους φορείς για την άσκηση των παραπάνω καθηκόντων.
  6. Τέλεση πολιτικών γάμων.
  7. Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του.
  8. Υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων, εφόσον η υποχρέωση αυτή δεν εμπίπτει στα καθήκοντα των Προϊσταμένων Αυτοτελών Τμημάτων και Διευθυντών όπως αυτά περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
  9. Συνεργασία με τους Προέδρους και τα Μέλη των Κοινοτήτων όλου του Δήμου για θέματα των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων του.

Στον Αντιδήμαρχο Πολίτη Σταύρο:

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ της Δημοτικής Ενότητας Τολοφώνος με αρμοδιότητες και ευθύνη:

1.Τις ενέργειες υποστήριξης για την υλοποίηση των έργων «Ταμιευτήρας Τολοφώνος – Χάρμισκο».

2.Την υπογραφή βεβαιώσεων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Τολοφώνος πλην των πιστοποιητικών δημοτολογίου και βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας που εκδίδονται στην έδρα του Δήμου.

3.Τη συνεργασία με τους Προέδρους, τα Μέλη των Κοινοτήτων και τους Συλλόγους, για την επίλυση λειτουργικών θεμάτων και προβλημάτων τους καθώς και σε δράσεις για την ανάδειξη και ανάπτυξη της Δημοτικής Ενότητας.

4.Την ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του.

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘ’ ΥΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ

  1. Εποπτείας και ελέγχου του Αυτοτελούς Τμήματος Επιχειρησιακού Προγραμματισμού, Πληροφορικής , Επικοινωνιών και Αξιοποίησης Εθνικών και Ευρωπαϊκών Πόρων.
  2. Υπηρεσία Πολεοδομίας και Χωροταξικού Σχεδιασμού- Ενέργειες για τη στελέχωση του Αυτοτελούς Τμήματος Πολεοδομικού Σχεδιασμού.
  3. Σχεδιασμού και συντονισμού για την υποστήριξη του Δήμου Δωρίδος από την υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Δελφών.
  4. Σύνταξης εισηγήσεων γνωμοδοτήσεων επί Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων – Αιολικά Πάρκα κλπ.
  5. Επικοινωνία και συνεργασία με αρμόδιους φορείς για την άσκηση των παραπάνω καθηκόντων.
  6. Τέλεση πολιτικών γάμων.
  7. Ενημέρωση και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό του.
  8. Υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων, εφόσον η υποχρέωση αυτή δεν εμπίπτει στα καθήκοντα των Προϊσταμένων Αυτοτελών Τμημάτων και Διευθυντών όπως αυτά περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
  9. Συνεργασία με τους Προέδρους και τα Μέλη των Κοινοτήτων όλου του Δήμου για θέματα των παραπάνω καθ’ ύλη αρμοδιοτήτων του.

Οι Αντιδήμαρχοι θα ενημερώνονται για την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Δημοτικές Ενότητες τους, από τον καθ΄ ύλη αρμόδιο Αντιδήμαρχο.

 Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντά του Δημάρχου θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Πολίτης Σταύρος και σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος και του Αντιδημάρχου Πολίτη Σταύρου, τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος  Ευσταθίου Ανδρέας. Εννοείται ότι τα παραπάνω ισχύουν και στις περιπτώσεις απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου να παραστεί ενώπιον άλλων Αρχών ή Οργάνων της Πολιτείας (Υπουργών, Υφυπουργών, Βουλευτών, Κοινοβουλευτικών Εκπροσώπων, Γενικών Γραμματέων Υπουργείων, Περιφερειαρχών, Γενικών Γραμματέων Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, κλπ, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφερομένων).

Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου.

Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων οι καθ΄ύλη αρμοδιότητές τους θα ασκούνται από τον Δήμαρχο.

Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων οι κατά τόπο αρμοδιότητές τους θα ασκούνται ως εξής:

  • Τον Ευσταθίου Ανδρέα θα αναπληρώνει ο Μπαρμπούτης Ιωάννης.
  • Τον Μπαρμπούτη Ιωάννη θα αναπληρώνει ο Ευσταθίου Ανδρέας.
  • Τον Μαυρομμάτη Εμμανουήλ θα αναπληρώνει ο Καραχάλιος Δημήτριος.
  • Τον Καραχάλιο Δημήτριο θα αναπληρώνει ο Μαυρομμάτης Εμμανουήλ.
  • Τον Σταύρο Πολίτη, θα αναπληρώνει ο Καραχάλιος Δημήτριος.

Οι Αντιδήμαρχοι υποχρεούνται:

α) Να συμμετέχουν ανελλιπώς στις συνεδριάσεις της Εκτελεστικής Επιτροπής.

β) Να υποβάλλουν εγγράφως στον Δήμαρχο την 1η και 16η ημέρα κάθε μήνα, τον προγραμματισμό δράσεων για το επόμενο 15μερο στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους.

γ) Να υποβάλλουν εγγράφως στον Δήμαρχο την 1η και 16η ημέρα κάθε μήνα, τον απολογισμό δράσεων του προηγούμενου 15μερου.

δ) Να υποβάλλουν εγγράφως στον Δήμαρχο την 1η και 16η ημέρα κάθε μήνα, τον αριθμό των αιτημάτων που υποβλήθηκαν με πρωτόκολλο από δημότες ή φορείς στις υπηρεσίες αρμοδιότητάς τους το προηγούμενο 15ημερο. Τον αριθμό των απαντήσεων και τον αριθμό των εκκρεμοτήτων που αντιστοιχούν σε κάθε 15ημερο.



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...