Ναύπακτος:Τουριστικό καταφύγιο σκαφών αντί μιας πολυδάπανης μαρίνας αποφάσισε το Δ.Λ.Τ.

-Αντ.Φράγκος (Πρ.Δημ.Λιμ.Ταμείου): Χάθηκε πολύτιμος χρόνος – Σε 1 χρόνο από τώρα έτοιμη η μελέτη για δημοπράτηση του έργου

Ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία  η ανάθεση της μελέτης για τη χωροθέτηση του τουριστικού καταφυγίου σκαφών στο Γρίμποβο Ναυπάκτου.

Ουσιαστικά με την απόφασή του αυτή,το δημοτικό λιμενικό ταμείο,παρεμβαίνει στο χρόνιο πρόβλημα του ελλιμενισμού τουριστικών σκαφών που αντιμετωπίζει η πόλη μας ούτως ώστε να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τον πλωτό τουρισμό.

Κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του δημοτικού λιμενικού ταμείου,η εκπρόσωπος της αντιπολίτευσης Μ.Ζιαμπάρα υποστηρίζοντας τη δική της πρόταση ανέφερε ότι θα έπρεπε πρώτα να γίνει σχετική διαβούλευση με τους φορείς και κατόπιν να έρθει το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο,ενώ από την πλευρά του ο Γ.Γούλας ζήτησε επίσης να έρθει το θέμα για συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο με την δέσμευση ότι θα χρηματοδοτήσει το έργο.

Από την πλευρά του,ο πρόεδρος του δημοτικού λιμενικού ταμείου,χαρακτήρισε το έργο μονόδρομο για την ανάπτυξη,συμφώνησε να έρθει προς συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο.Έχει χαθεί πολύτιμος χρόνος ανέφερε σε δηλώσεις του στο Nafpaktianews ο κ.Φράγκος.

Επόμενο βήμα στη διαδικασία είναι η χωροθέτηση η οποία θα απαιτήσει περίπου τους 8 μήνες,οι σχετικές αδειοδοτήσεις και αν όλα πάνε καλά σε ένα χρόνο από σήμερα θα έχουμε την οριστική μελέτη για την δημοπράτηση του έργου.

-Γιατί Τουριστικό καταφύγιο αντί Μαρίνας;

Στο τραπέζι βέβαια έπεσε και πάλι το θέμα της κατασκευής μαρίνας ως μια πιο ολοκληρωμένη λύση,αλλά σύμφωνα με τον κ. Φράγκο,αυτό το έργο δεν αποκλείει μελλοντική κατασκευή μαρίνας,αν βρεθεί κατάλληλος επενδυτής,για ένα έργο του οποίου η μελέτη θα στοιχίσει 50.000 ευρώ ενώ της Μαρίνας 150-200.000 ευρώ και η συνολική επένδυση του καταφυγίου 1.500.000 ευρώ αντί 15 εκατομμυρίων που θα απαιτηθούν για την κατασκευή της Μαρίνας,χρήματα που είναι δύσκολο να εξευρεθούν στο δυσμενές οικονομικό περιβάλλον που διέρχεται η χώρα.

Το τουριστικό καταφύγιο που αποφασίστηκε να κατασκευαστεί, ουσιαστικά αποτελεί μια μικρή μαρίνα καθώς η δυναμικότητα του είναι για περίπου 100 σκάφη, σε αντίθεση με την προτεινόμενη μαρίνα, η οποία προβλέπει 200 σκάφη, ενώ περιλαμβάνει και επίγειες εγκαταστάσεις, ήτοι εστιατόρια, πάρκινγκ, ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη κ.α. μικρότερης κλίμακας.

 

 



Ακολουθήστε μας σε Google News, Facebook και Instagram και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ γράψτε το σχόλιο σας!
Το όνομα σας ...